29.10.2003 Kadry i płace

Czy za święto przypadające w sobotę należy się dodatkowy dzień wolny

W mojej firmie pracownicy pracują na podstawie umowy o pracę od poniedziałku do piątku. Mają zawsze wolną sobotę. Święto 1 listopada przypadło w tym roku właśnie w sobotę. Czy pracownikom należy się dodatkowy dzień wolny od pracy? Ja sądzę, że dodatkowy dzień wolny od pracy należałby się, gdyby praca trwała np. od wtorku do soboty, a pracownicy mieliby wolny poniedziałek i niedzielę.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne