Czy pracownikowi podejmującemu pracę podczas dyżuru pełnionego w domu wliczamy do czasu pracy cały dyżur
Administrator sieci, który wyjątkowo w czasie nocnego dyżuru podjął pracę, żąda od nas zapłaty za cały dyżur trwający 6 godzin. Tymczasem pracował jedynie przez godzinę, co wynika z billingu połączeń (udzielał przez telefon instrukcji użytkownikowi). Czy w tej sytuacji wynagrodzenie przysługuje za cały dyżur, czy tylko za czas efektywnie przepracowany? Czy do czasu pracy wliczamy cały czas dyżuru, czy tylko czas, w którym pracownik wykonywał pracę?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się