Jak ustalić podstawę wymiaru wynagrodzenia chorobowego, jeżeli w firmie nastąpiła zmiana zasad przyznawania niektórych składników
Pracownik chorował w okresie od 4 do 9 maja 2006 r. Jest zatrudniony u nas od 1 stycznia 2004 r. Do 31 grudnia 2004 r. jednym ze składników jego wynagrodzenia była dodatkowa premia, którą otrzymywał za terminowe sporządzenie sprawozdań firmy. Od 1 stycznia 2005 r. pracownik nie otrzymywał już premii, lecz dodatkowo wykonywał tę pracę na podstawie umowy zlecenia zawartej do 31 grudnia 2005 r. Od 1 stycznia 2006 r. pracownik ponownie otrzymuje za te zadania dodatkową premię i nie wykonuje już pracy na podstawie umowy zlecenia. Czy premię i wynagrodzenie z umowy zlecenia wliczać do podstawy wymiaru wynagrodzenia chorobowego? Jeżeli tak, to w jaki sposób?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się