Jakie konsekwencje w zakresie czasu pracy ma przerwa w pracy zakładu wywołana na skutek nieprawidłowego działania pracownika?
W mojej firmie miał miejsce niegroźny pożar. Został szybko ugaszony, ale później przez pewien czas nie mogliśmy uruchomić maszyn, gdyż trzeba było sprawdzić aparaturę. Przestój z tego powodu trwał cały dzień. Okazało się, że pożar został wywołany przez jednego z pracowników (nieumyślnie). Czy w związku z tym czas poświęcony na gaszenie pożaru oraz na rozruch sprzętu powinien zostać tej osobie odliczony od wymiaru jej czasu pracy? Jeśli tak, to jak obliczyć ogólny (miesięczny) wymiar czasu pracy tego pracownika?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się