Wprowadzanie zmian Kodeksu pracy - gdy nie ma regulaminu
Wdrożenie zmian wprowadzonych w Kodeksie pracy od 1 stycznia 2004 r. wymaga od pracodawców, którzy nie są zobowiązani do ustalania regulaminu pracy, wywiązania się z szerszych niż dotychczasowe obowiązków informacyjnych wobec pracownika.
W przypadku pracodawców, którzy nie posiadają regulaminu pracy, informacja dla pracownika, o której mowa w art. 29 § 3 k.p., powinna określać dobową i tygodniową normę czasu pracy, częstotliwość wypłaty wynagrodzenia za pracę, urlop wypoczynkowy oraz długość wypowiedzenia umowy o pracę oraz dodatkowo: określenie pory nocnej, miejsca terminu i czasu wypłaty wynagrodzenia oraz przyjętego sposobu potwierdzania przez pracowników przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności w pracy.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się