Czy pracownicy pracujący u różnych pracodawców w jednym miejscu powinni mieć koordynatora bhp na każdej zmianie
PROBLEM
Na terenie pracodawcy, u którego pracownicy pracują na zmiany, prace będą wykonywane przez pracowników innych pracodawców, co wymaga wyznaczenia koordynatora bhp. Czy w przypadku pracy zmianowej konieczne jest imienne wyznaczanie koordynatora bhp osobno dla każdej zmiany? Czy wystarczające byłoby tylko wskazanie stanowiska osoby, która na każdej zmianie będzie takim koordynatorem? Ponadto czy i w jakim trybie pracodawca powinien informować pracowników, kto sprawuje funkcję koordynatora bhp?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
