Jaką odpowiedzialność ponosi pracownik użytkujący służbowy sprzęt w celach prywatnych
Jeden z naszych pracowników wykorzystuje służbowy laptop do celów prywatnych w domu. Podczas użytkowania laptopa w domu (pracownik grał w gry komputerowe) doszło do awarii urządzenia. Z informacji uzyskanych z serwisu wynika, że spaleniu uległa karta graficzna. Ponieważ nie jest możliwa wymiana uszkodzonego podzespołu, jedynym rozwiązaniem była wymiana całej elektroniki laptopa. Jednak z uwagi na brak możliwości nabycia właściwych podzespołów okazało się, że nie można naprawić uszkodzonego sprzętu. Czy możemy obciążyć pracownika kosztami nowego urządzenia?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się