Jakie są obowiązki pracodawcy w razie egzekucji komorniczej z wynagrodzenia odchodzącego pracownika
Kilka miesięcy temu do naszej firmy wpłynęło pismo od komornika nakazujące potrącanie niespłaconej wierzytelności jednemu z naszych pracowników z jego wynagrodzenia za pracę. Kwota wierzytelności wraz z odsetkami przekraczała 50 000 zł. W styczniu br. pracownik wypowiedział nam umowę o pracę (ma trzymiesięczny okres wypowiedzenia). Jakie ciążą na nas obowiązki w związku z niespłaconym długiem pracownika? Czy powinniśmy zawiadomić komornika o rozwiązaniu umowy z pracownikiem i o wysokości kwoty, której nie zdołamy potrącić z jego należności (około 35 000 zł)?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się