Jakie są obowiązki pracodawcy w razie egzekucji komorniczej z wynagrodzenia odchodzącego pracownika

Kilka miesięcy temu do naszej firmy wpłynęło pismo od komornika nakazujące potrącanie niespłaconej wierzytelności jednemu z naszych pracowników z jego wynagrodzenia za pracę. Kwota wierzytelności wraz z odsetkami przekraczała 50 000 zł. W styczniu br. pracownik wypowiedział nam umowę o pracę (ma trzymiesięczny okres wypowiedzenia). Jakie ciążą na nas obowiązki w związku z niespłaconym długiem pracownika? Czy powinniśmy zawiadomić komornika o rozwiązaniu umowy z pracownikiem i o wysokości kwoty, której nie zdołamy potrącić z jego należności (około 35 000 zł)?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne