Jaki wpływ ma choroba pracownika na wymiar zadań w zadaniowym czasie pracy?
Pracownik zatrudniony w zadaniowym czasie pracy ma wykonywać w ciągu miesiąca 5 sztuk produktu (osoba ta przygotowuje opracowania i analizy na potrzeby innych działów firmy). Pracownik zachorował i przez połowę miesiąca był niezdolny do pracy. Co w takim przypadku dzieje się z wymiarem jego zadań? Czy w pozostałym okresie (tj. przez następne dwa tygodnie miesiąca) pracownik powinien nadrobić pracę tak, aby z końcem miesiąca przedstawił mi umówiony zakres pracy (umówiliśmy się przecież na konkretny efekt pracy)?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się