29.12.2004 Kadry i płace

Czy w świadectwie pracy należy umieścić informację o uzyskanych przez pracownika kwalifikacjach?

Muszę wystawić pracownikowi świadectwo pracy. W trakcie trwania zatrudnienia w mojej firmie pracownik ten uczestniczył w licznych kursach i szkoleniach podwyższających jego kwalifikacje zawodowe. Czy w wystawianym dokumencie muszę zamieścić taką informację, mimo iż kursy były finansowane przeze mnie?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne