Czy pracodawca musi zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia, jeżeli nagrodę zastąpił premią
PROBLEM
Od 1 stycznia 2024 r. zmienimy regulamin wynagradzania w części dotyczącej składników wynagrodzenia, które oprócz ustalonych w umowie o pracę wypłacaliśmy pracownikom. Zmiana polega na zastąpieniu dyrektorskich nagród rocznych – rocznymi premiami, które będą przysługiwały po spełnieniu ściśle określonych warunków, a czego nie było w przypadku nagród. Czy powinniśmy zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia w części odnoszącej się do innych niż uzgodnione w umowie o pracę składników wynagrodzenia? Czy w tej informacji należy podawać tylko składniki o roszczeniowym charakterze i powtarzalne czy również te jednorazowe?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się