Porada aktualna na dzień 15-07-2024
09.11.2023 Kadry i płace

Czy pracodawca musi zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia, jeżeli nagrodę zastąpił premią

PROBLEM

Od 1 stycznia 2024 r. zmienimy regulamin wynagradzania w części dotyczącej składników wynagrodzenia, które oprócz ustalonych w umowie o pracę wypłacaliśmy pracownikom. Zmiana polega na zastąpieniu dyrektorskich nagród rocznych – rocznymi premiami, które będą przysługiwały po spełnieniu ściśle określonych warunków, a czego nie było w przypadku nagród. Czy powinniśmy zaktualizować informację o warunkach zatrudnienia w części odnoszącej się do innych niż uzgodnione w umowie o pracę składników wynagrodzenia? Czy w tej informacji należy podawać tylko składniki o roszczeniowym charakterze i powtarzalne czy również te jednorazowe?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne