Porada aktualna na dzień 29-03-2024
01.10.2022 Rachunkowość firm

Co robić, gdy były klient biura rachunkowego żąda zwrotu kosztów poprawy błędów

PROBLEM

Do mojego biura rachunkowego zgłosił się były klient. Stwierdził, że źle zaksięgowaliśmy mu marzec, kwiecień i maj w 2020 r. i tym samym inne biuro musiało poprawiać popełnione przez nas błędy. Przedstawił fakturę biura rachunkowego, które obecnie go obsługuje, i zażądał zwrotu od nas jej wysokości. Faktura ta wydaje się zbyt wysoka. Mam podejrzenie, że mogła dotyczyć także innych spółek, gdyż klient miał ich kilka. Klient należał do tych „oszczędnych” i umowę wypowiedział nam na początku 2022 r. Powodem był fakt, że znalazł tańszą ofertę obsługi swojego biura (zresztą było to napisane wprost w treści wypowiedzenia).

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne