Jak zorganizować pracownikowi pracę, aby w razie konieczności można go było wezwać ponownie do pracy po godzinach
Zatrudniamy w naszej firmie 3 pracowników administracyjnych. Pracują oni w godz. od 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku w systemie podstawowym czasu pracy. Od przyszłego miesiąca będziemy musieli zapewnić obecność jednego z pracowników do obsługi przyjazdu grupy interwencyjnej, jeżeli zostanie ona wezwana na teren zakładu przez ochronę. Wezwania te mogą się odbywać w godz. od 16.00 do 8.00. Grupa interwencyjna będzie wzywana tylko w nagłych przypadkach. Jak najkorzystniej dla firmy zorganizować pracę pracowników administracji, żeby jeden z nich mógł w razie potrzeby przyjechać do firmy po godzinach swojej pracy i razem z grupą interwencyjną sprawdzić teren zakładu pracy? Czy możemy wyznaczyć pracownikom dyżury po godzinach pracy?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty