07.10.2019 Kadry i płace

Ustalenie przez pracodawcę dwóch terminów wypłaty zwykłego wynagrodzenia za pracę

PROBLEM

Chcemy wprowadzić dwa terminy wypłaty wynagrodzenia za pracę - ostatni dzień miesiąca i 10 dzień następnego miesiąca. W tych terminach będziemy wypłacać pracownikom ich wynagrodzenia zasadnicze. Dla jednej z grup pracowników termin wypłaty wynagrodzenia zasadniczego chcemy wydłużyć z uwagi na konieczność ustalenia dodatkowych zmiennych składników wynagrodzenia, do których będą mieć prawo. Czy nasze postępowanie będzie prawidłowe?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne