Czy w regulaminie pracy można zobowiązać pracownika do odbierania telefonu służbowego po godzinach pracy
Do regulaminu pracy chcemy sporządzić aneks, zgodnie z którym każdy pracownik działu obsługi klienta będzie zobowiązany do odbierania telefonu służbowego we wszystkie poniedziałki i czwartki, również w porze nocnej, a w razie potrzeby - przyjazdu do pracy na wyznaczoną przez przełożonego godzinę. W przypadku wezwania do stawienia się w pracy pracownik będzie mógł odebrać sobie inny wolny dzień do końca miesiąca, w którym pracował po godzinach. Czy taki zapis jest dopuszczalny?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się