Czy pracownikowi odchodzącemu na emeryturę należy wydać dwa świadectwa pracy
Rozwiązujemy z pracownikiem umowę o pracę, ponieważ przechodzi na emeryturę. Pracownik poprosił nas o skompletowanie dokumentów do ZUS w związku z jego zamiarem przejścia na emeryturę. Do kompletu dokumentów chcemy dołączyć świadectwo pracy. Od razu po przejściu na emeryturę pracownik chce zatrudnić się w innym zakładzie i poprosił nas o wystawienie mu dwóch świadectw pracy (jedno dla ZUS i drugie dla kolejnego pracodawcy). Czy powinniśmy spełnić prośbę pracownika?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się