Czy pracownikowi odchodzącemu na emeryturę należy wydać dwa świadectwa pracy

 Rozwiązujemy z pracownikiem umowę o pracę, ponieważ przechodzi na emeryturę. Pracownik poprosił nas o skompletowanie dokumentów do ZUS w związku z jego zamiarem przejścia na emeryturę. Do kompletu dokumentów chcemy dołączyć świadectwo pracy. Od razu po przejściu na emeryturę pracownik chce zatrudnić się w innym zakładzie i poprosił nas o wystawienie mu dwóch świadectw pracy (jedno dla ZUS i drugie dla kolejnego pracodawcy). Czy powinniśmy spełnić prośbę pracownika?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne