07.05.2006 Kadry i płace

Czy zmiana załącznika do regulaminu wynagradzania wyłącza konieczność dokonania wypowiedzenia zmieniającego

W naszej spółce załącznikiem do regulaminu wynagradzania jest tabela zaszeregowania z wynagrodzeniami na poszczególnych stanowiskach pracy oraz kryteriami podwyżek wynagrodzeń wraz z kwotami. Głównym założeniem sporządzenia tabeli było uniknięcie tworzenia dodatkowych dokumentów przy ewentualnych podwyżkach lub zmianach stanowiska. Ponadto w umowie każdego pracownika zawarliśmy zapis, że każdorazowa zmiana tabeli zaszeregowania jest równoznaczna ze zmianą wynagrodzenia. Niestety, podczas kontroli PIP zapis ten został zakwestionowany. Czy takie uregulowania wynagrodzeń w naszej spółce są niezgodne z przepisami prawa?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne