Czy zmiana załącznika do regulaminu wynagradzania wyłącza konieczność dokonania wypowiedzenia zmieniającego
W naszej spółce załącznikiem do regulaminu wynagradzania jest tabela zaszeregowania z wynagrodzeniami na poszczególnych stanowiskach pracy oraz kryteriami podwyżek wynagrodzeń wraz z kwotami. Głównym założeniem sporządzenia tabeli było uniknięcie tworzenia dodatkowych dokumentów przy ewentualnych podwyżkach lub zmianach stanowiska. Ponadto w umowie każdego pracownika zawarliśmy zapis, że każdorazowa zmiana tabeli zaszeregowania jest równoznaczna ze zmianą wynagrodzenia. Niestety, podczas kontroli PIP zapis ten został zakwestionowany. Czy takie uregulowania wynagrodzeń w naszej spółce są niezgodne z przepisami prawa?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się