07.03.2006 Kadry i płace

Czy kwestie związane z wynagrodzeniami mogą być regulowane poza obowiązującym regulaminem wynagradzania?

Zatrudnienie w moim zakładzie pracy ulega wahaniom, ale oscyluje wokół 20 osób, w związku z tym nie rezygnuję z wydanego wcześniej regulaminu wynagradzania. Czy w sytuacji, gdy ze względu na stan zatrudniania w danym czasie nie jestem zobowiązany do wydawania tego regulaminu, mogę niektóre kwestie dotyczące wynagrodzeń (nieujęte w obowiązującym dokumencie) uregulować obwieszczeniem (chodzi mi o wprowadzenie premii uzależnionych od wyników pracy)?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne