Czy kwestie związane z wynagrodzeniami mogą być regulowane poza obowiązującym regulaminem wynagradzania?
Zatrudnienie w moim zakładzie pracy ulega wahaniom, ale oscyluje wokół 20 osób, w związku z tym nie rezygnuję z wydanego wcześniej regulaminu wynagradzania. Czy w sytuacji, gdy ze względu na stan zatrudniania w danym czasie nie jestem zobowiązany do wydawania tego regulaminu, mogę niektóre kwestie dotyczące wynagrodzeń (nieujęte w obowiązującym dokumencie) uregulować obwieszczeniem (chodzi mi o wprowadzenie premii uzależnionych od wyników pracy)?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się