29.10.2005 Kadry i płace

Jak ustalać harmonogram w równoważnym systemie czasu pracy?

Zatrudniamy pracowników w równoważnym systemie czasu pracy (do 12 godz. na dobę) w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym. Praca w naszym zakładzie odbywa się przez 24 godz. na dobę we wszystkie dni tygodnia. Z ustalonego harmonogramu pracy wynika, że pracownik musi przyjść do pracy np. w święto, w sobotę (w zakładzie przyjęto, że sobota jest dniem dodatkowo wolnym od pracy), jak również w niedzielę. Harmonogram przewiduje, że pracownik ma wolną niedzielę raz na 4 tygodnie. Czy mimo to mam obowiązek wyznaczenia dokładnie w harmonogramie pracy, który dzień jest dniem wolnym za przepracowaną sobotę, niedzielę czy święto, czy wystarczy, że tylko w harmonogramie jest zaplanowana dla każdego pracownika właściwa liczba godzin do przepracowania?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne