13.08.2004 Kadry i płace

Czy można przekazywać pracownikom informacje wyłącznie drogą elektroniczną?

Firma, w której prowadzę sprawy kadrowe, zajmuje 2 piętra budynku biurowego. Większość pracowników ma dostęp do własnego komputera służbowego oraz firmową skrzynkę e-mail. Czy w związku z tym możemy przez e-mail dokonywać zawiadomień i informacji, do których przesyłania zobowiązuje nas Kodeks pracy? Mamy również wewnętrzną sieć. Czy możemy ją wykorzystać do takich celów?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne