Jak poprawnie wystawić świadectwo pracy, jeżeli pracownicy nie otrzymali wynagrodzenia za kilka miesięcy

Rozpoczęliśmy działalność w styczniu 2012 r., jednak pod koniec ubiegłego roku nasza firma utraciła płynność finansową, w związku z tym zdecydowaliśmy się zwolnić wszystkich pracowników z końcem kwietnia br. Od lutego 2013 r. nie wypłacamy wynagrodzeń ze względu na brak środków finansowych. Obecnie przygotowujemy świadectwa pracy (wszyscy pracownicy są zatrudnieni do końca kwietnia). W jaki sposób powinniśmy wypełnić poszczególne punkty świadectw pracy wystawianych pracownikom, którzy przebywali na zwolnieniach lekarskich w lutym, marcu czy w kwietniu oraz mają prawo do wynagrodzenia chorobowego za okresy niezdolności do pracy, ale go nie otrzymali? Czy okresy, za które uzyskali prawo do tego świadczenia chorobowego, należy traktować jako okresy nieskładkowe? Jeden z naszych pracowników w listopadzie 2012 r. korzystał z urlopu ojcowskiego - jak traktować okres pobierania zasiłku macierzyńskiego wypłacanego za okres urlopu ojcowskiego? Czy jest to okres nieskładkowy, o którym informację należy umieścić w świadectwie pracy?

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne