Czy pracownik w delegacji ma prawo do dni wolnych za święta listopadowe, jeżeli w kraju, w którym przebywał, nie obchodzi się tych świąt
Wysłaliśmy pracownika w zagraniczną podróż służbową na okres od 31 października do 14 listopada 2016 r. W tym czasie przypadają dwa święta - 1 i 11 listopada. W kraju, w którym pracownik przebywał, są to zwykłe dni pracy. Czy powinniśmy wyznaczyć mu w zamian za pracę w te dni inne 2 dni wolne w okresie rozliczeniowym? Pracownik pracuje w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym w podstawowym systemie czasu pracy.
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się