02.11.2016 Kadry i płace

Czy pracownik w delegacji ma prawo do dni wolnych za święta listopadowe, jeżeli w kraju, w którym przebywał, nie obchodzi się tych świąt

Wysłaliśmy pracownika w zagraniczną podróż służbową na okres od 31 października do 14 listopada 2016 r. W tym czasie przypadają dwa święta - 1 i 11 listopada. W kraju, w którym pracownik przebywał, są to zwykłe dni pracy. Czy powinniśmy wyznaczyć mu w zamian za pracę w te dni inne 2 dni wolne w okresie rozliczeniowym? Pracownik pracuje w 1-miesięcznym okresie rozliczeniowym w podstawowym systemie czasu pracy.

PROBLEM

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne