Jak pracodawca powinien przeciwdziałać mobbingowi
Jeden z odchodzących pracowników, podczas rozmowy, gdy składał wypowiedzenie, powiedział, że jednym z powodów odejścia z firmy jest wielokrotne mobbingowanie go przez przełożonego. Po tej rozmowie postanowiliśmy podjąć działania, aby w przyszłości nie dopuścić do podobnych sytuacji i uniknąć ewentualnych spraw sądowych z tego tytułu. Zastanawiamy się jednak, jak powinniśmy realizować ten obowiązek w praktyce? Czy wystarczające będzie przeprowadzenie szkolenia w zakresie przeciwdziałania mobbingowi dla kadry zarządzającej?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się