07.12.2006 Kadry i płace

Czy trzeba ewidencjonować czas pracy w delegacji

 Nasi pracownicy często wyjeżdżają w delegacje. Do tej pory zaznaczaliśmy to w dokumentacji dotyczącej czasu pracy jako delegacja, bez rozpisywania na godziny. Dowiedzieliśmy się jednak, że taki sposób ewidencjonowania podróży służbowych jest nieprawidłowy. W jaki sposób powinniśmy wykazywać podróż służbową w ewidencji czasu pracy?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne