Czy w systemie równoważnym pracodawca może planować pracę zawsze po 12 godzin
PROBLEM
Pracownicy pracują w systemie równoważnym, na 12-godzinne zmiany. Obowiązują ich miesięczne okresy rozliczeniowe. Na takie też okresy tworzymy harmonogramy czasu pracy. Nie zawsze planowanie 12-godzinnych dni pracy zgadza się nam z wymiarem czasu pracy w danym okresie rozliczeniowym. Czy ze względu na organizację pracy możemy w harmonogramach planować pracę w ten sposób, a pracownikom ewentualnie wypłacać wynagrodzenie za godziny przepracowane ponad obowiązujący wymiar czasu pracy?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się