Porada aktualna do 2023-06-30
08.01.2021 Kadry i płace

Ograniczenia w doręczaniu pism o rozwiązaniu umowy o pracę w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii

PROBLEM

Ustawa o COVID-19 wprowadziła ograniczenia w zakresie uznawania za doręczone pism nieodebranych w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii. W związku z tym jak należy traktować wysłane pracownikowi pocztą, listem poleconym, wypowiedzenie umowy o pracę albo rozwiązanie bez wypowiedzenia, które nie zostało odebrane? Jakie zmiany w zakresie dostarczania dokumentów obowiązują w trakcie epidemii COVID-19? Czy nadal konieczna jest podwójna awizacja listu wysłanego pracownikowi za zwrotnym potwierdzeniem odbioru?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne