Ograniczenia w doręczaniu pism o rozwiązaniu umowy o pracę w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii
PROBLEM
Ustawa o COVID-19 wprowadziła ograniczenia w zakresie uznawania za doręczone pism nieodebranych w okresie stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii. W związku z tym jak należy traktować wysłane pracownikowi pocztą, listem poleconym, wypowiedzenie umowy o pracę albo rozwiązanie bez wypowiedzenia, które nie zostało odebrane? Jakie zmiany w zakresie dostarczania dokumentów obowiązują w trakcie epidemii COVID-19? Czy nadal konieczna jest podwójna awizacja listu wysłanego pracownikowi za zwrotnym potwierdzeniem odbioru?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się