23.02.2006 Podatki

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 23.02.2006, sygn. DP.005.IV/1/2006, Urząd Skarbowy w Radzyniu Podlaskim, sygn. DP.005.IV/1/2006

Podatniczka pyta czy przysługuje jej odliczenie od podatku wydatków poniesionych na przeprowadzenie prac remontowo modernizacyjnych lokalu mieszkalnego zakupionego w stanie surowym oraz jaki rodzaj dokumentów poza fakturami dotyczącymi wydatków jest konieczny do skorzystania z ulgi.

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 216, art. 14a § 1 i § 4 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005r. Nr 8 poz. 60 z późn. zm.) po rozpatrzeniu Pani wniosku w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu stosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, dotyczącego odliczeń od podatku wydatków poniesionych na wykończenie lokalu mieszkalnego Naczelnik Urzędu Skarbowego w Radzyniu Podlaskim uznaje przedstawione stanowisko w złożonym w dniu 23.01.2006r. wniosku za prawidłowe.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne