09.01.2006 Podatki

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 09.01.2006, sygn. ZD/406-218/CIT/05, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/406-218/CIT/05

Czy klasyfikowanie ponoszonych wydatków, jako promocyjnych jest prawidłowe, a w konsekwencji czy wydatki te mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu w pełnej wysokości na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?

Pytanie podatnika

W dniu 14.10.2005r. wpłynął do tutejszego organu podatkowego wniosek Spółki o udzielenie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego. Wniosek ten, w związku z wezwaniem organu podatkowego, Spółka pismem z dnia 2.11.2005r. uzupełniła.

Z przedstawionego we wniosku stanu faktycznego wynika, iż Wnioskująca jest importerem i sprzedawcą towarów i wyrobów z branży kosmetycznej. Spółka stosuje różnego rodzaju działania wspierające sprzedaż. Jednym z podejmowanych działań, prowadzonych zarówno w ramach współpracy z odbiorcami, jak i mających na celu zwiększenie zainteresowania ostatecznego konsumenta produktami sprzedawanymi przez Spółkę, jest nieodpłatne wydawanie grupie docelowej (tj. klientom/konsumentom) określonych towarów sprzedawanych przez Spółkę.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne