Jak należy wyliczyć ekwiwalent za urlop i odprawę rentową po długotrwałej nieobecności pracownika
Z końcem września 2013 r. doszło do rozwiązania umowy o pracę z jednym z naszych pracowników z powodu jego przejścia na rentę. W jaki sposób należało wyliczyć podstawę ekwiwalentu za niewykorzystany urlop i odprawy rentowej, biorąc pod uwagę fakt, że:
PROBLEM
● za pracę wynagradzany był on stawką godzinową wynoszącą 7 zł/godz. + premia regulaminowa w wysokości 35% wynagrodzenia godzinowego,
● od października 2011 r. pracownik był nieobecny w pracy z powodu choroby.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się