Jak ustalić ekwiwalent za urlop wypoczynkowy, jeżeli pracownik otrzymywał składniki wynagrodzenia w różnej wysokości
Z dniem 30 maja br. jeden z naszych pracowników rozwiązał umowę o pracę i nabył prawo do ekwiwalentu za 11 dni niewykorzystanego urlopu. Pracownik był zatrudniony na pełny etat od poniedziałku do piątku. Do końca lutego br. wykonywał pracę na stanowisku asystenta sprzedaży i otrzymywał wynagrodzenie określone według stawki miesięcznej 2000 zł brutto oraz premię od sprzedaży w wysokości 6% zysku od sprzedanych przez niego w danym miesiącu produktów. Od marca pracownik był zatrudniony na stanowisku przedstawiciela handlowego i otrzymywał wynagrodzenie określone według stawki miesięcznej 2500 zł brutto, premię regulaminową w wysokości 8% zysku od sprzedanych przez niego w danym miesiącu produktów oraz dodatek stażowy 300 zł. W lutym pracownik korzystał z urlopu bezpłatnego, a w kwietniu był chory przez 5 dni. Jak należy naliczyć pracownikowi ekwiwalent za niewykorzystany urlop?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty