Czy za wadliwie wykonaną pracę pracownikowi należy wypłacić wynagrodzenie
Zatrudniamy kilku pracowników, którzy zajmują się serwisowaniem sprzętu komputerowego. Od kilku dni trafiają do nas komputery z - jak twierdzą klienci - wadliwie zainstalowanym oprogramowaniem. Łącznie otrzymaliśmy zwrot 10 komputerów. Niestety, zespół zajmujący się serwisem nie prowadzi szczegółowej ewidencji, wskazującej, który z pracowników serwisuje dany komputer. Czy mamy pociągnąć do odpowiedzialności cały zespół, czy należy ustalić, który z pracowników powinien wykonać poprawki? Czy w takiej sytuacji pracownicy powinni otrzymać wynagrodzenie w pełnej wysokości?
problem
rada
Nie mogą Państwo obarczyć odpowiedzialnością całego zespołu. Za wadliwe wykonanie pracy odpowiada konkretny pracownik i tylko ta osoba może być pozbawiona wynagrodzenia. Szczegóły - w uzasadnieniu.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty