Jaki rozkład oraz systemy czasu pracy ustalić dla pracowników, którzy pracują w różne dni tygodnia
Zatrudniamy 9 pracowników w sklepie i w magazynie, w tym 2 pracowników w administracji. Sklep jest otwarty przez 8 godzin od poniedziałku do piątku, a w sobotę przez 4 godziny. Magazyn jest natomiast otwarty przez 12 godzin, a w sobotę przez 4 godziny. Pracownicy administracji pracują po 8 godzin od poniedziałku do piątku. Czy mogę wprowadzić różne systemy czasu pracy - podstawowy dla pracowników administracji i sklepu oraz równoważny dla pozostałych pracowników, a także różne okresy rozliczeniowe i rozkłady czasu pracy?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się