28.04.2012 Kadry i płace

Jak w umowie o pracę określić miejsce pracy, jeżeli pracownik będzie pracował w dwóch miastach

Pracownik, którego chcemy zatrudnić, będzie wykonywał pracę w Poznaniu i we Wrocławiu. Nie będzie on miał ścisłego podziału, w jakie dni tygodnia ma pracować w Poznaniu, a w jakie we Wrocławiu. Będzie to zależało od bieżących potrzeb pracodawcy. Pracownik będzie pracował na stanowisku dyrektora zarządzającego filiami naszej firmy, które mieszczą się w tych dwóch miastach. W jaki sposób należy mu określić miejsce pracy w umowie o pracę?

PROBLEM

RADA

W umowie o pracę pracownika powinni Państwo wskazać 2 miejsca pracy: Poznań oraz Wrocław. Nie ma bowiem przeszkód, aby w umowie o pracę określić dwa lub więcej miejsc pracy, jeżeli jest to uzasadnione specyfiką pracy.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne