Czy okres prowadzenia działalności gospodarczej uwzględnia się przy ustalaniu dodatku za wysługę lat pracowników samorządowych?
Pracownica przed podjęciem pracy w naszej jednostce (jednostka organizacyjna powiatu) przez dwa lata prowadziła działalność gospodarczą. W tym okresie pracowała na umowę zlecenia, jednak umowa, którą miała wówczas zawartą, powinna być, naszym zdaniem, uznana za umowę o pracę. W czasie prowadzenia działalności gospodarczej pracownica ta urodziła dziecko i pobierała zasiłek macierzyński przez okres wskazany w Kodeksie pracy. Wcześniej pracowała w innej jednostce samorządowej przez 4 lata. Które z wymienionych okresów będą wliczane do okresu, od którego zależy prawo do dodatku za wysługę lat?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się