Na jakich zasadach pracownicy odpowiadają za szkody w mieszkaniu wynajętym przez pracodawcę
PROBLEM
Zatrudniamy pracowników wyższej kadry menedżerskiej do obsługi naszej inwestycji przez okres około 4 lat w innym mieście. Każdemu z pracowników wynajmujemy od osoby trzeciej mieszkanie w pobliskiej miejscowości na czas realizacji inwestycji. Nie podpisaliśmy z pracownikami żadnych dokumentów związanych z udostępnieniem im mieszkania, w tym potwierdzających odbiór kluczy. Pracownicy podczas imprezy zorganizowanej w mieszkaniu poza godzinami pracy dokonali w nim sporych zniszczeń. Na jakich zasadach ponoszą odpowiedzialność z tego tytułu – czy jak za powierzone mienie? Czy fakt, że jeden z pracowników jest cudzoziemcem, zmienia w jakiś sposób zasady jego odpowiedzialności za wyrządzone szkody?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
