29.04.2019 Kadry i płace

Czy w informacji o warunkach zatrudnienia mogą się znaleźć zapisy dotyczące przyjętego u pracodawcy sposobu potwierdzania nieobecności w pracy

PROBLEM

Przygotowujemy dla nowo zatrudnionych pracowników informację o warunkach zatrudnienia. W firmie obowiązuje regulamin pracy. Czy pomimo to można do informacji o warunkach zatrudnienia wprowadzić zapisy dotyczące sposobu usprawiedliwiania przez zatrudnionych nieobecności w pracy?

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne