22.05.2010 Obrót gospodarczy

Czy zleceniobiorca jest zobowiązany do sporządzenia raportu z wykonanego zlecenia

Zleceniobiorca w ramach umowy będzie świadczył na moją rzecz usługi marketingowe. Po zakończeniu wykonywania umowy chciałbym otrzymać szczegółowy raport w tej kwestii. Czy obowiązek sporządzenia takiego raportu wynika bezpośrednio z przepisów czy lepiej - i jeśli tak, to w jaki sposób - określić go w umowie zlecenia?

PROBLEM

RADA

Po zakończeniu umowy zleceniobiorca powinien złożyć sprawozdanie z przebiegu zlecenia. Umowa zlecenia powinna doprecyzować sposób, formę oraz zakres tego sprawozdania. Pozwoli to Panu nie tylko na otrzymanie sprawozdania, ale przede wszystkim na otrzymanie raportu zawierającego potrzebne mu dane i informacje.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne