Czy zleceniobiorca jest zobowiązany do sporządzenia raportu z wykonanego zlecenia
Zleceniobiorca w ramach umowy będzie świadczył na moją rzecz usługi marketingowe. Po zakończeniu wykonywania umowy chciałbym otrzymać szczegółowy raport w tej kwestii. Czy obowiązek sporządzenia takiego raportu wynika bezpośrednio z przepisów czy lepiej - i jeśli tak, to w jaki sposób - określić go w umowie zlecenia?
PROBLEM
RADA
Po zakończeniu umowy zleceniobiorca powinien złożyć sprawozdanie z przebiegu zlecenia. Umowa zlecenia powinna doprecyzować sposób, formę oraz zakres tego sprawozdania. Pozwoli to Panu nie tylko na otrzymanie sprawozdania, ale przede wszystkim na otrzymanie raportu zawierającego potrzebne mu dane i informacje.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się