Czy można ewidencjonować czas pracy osób zatrudnionych w systemie zadaniowym
PROBLEM
W naszej firmie zatrudniamy pracowników, którzy pracują zdalnie. Większość z nich obowiązuje zadaniowy system czasu pracy. Dotychczas nie ewidencjonowaliśmy godzin pracy tych osób, lecz jedynie obecności i absencje. Obecnie chcemy wprowadzić elektroniczny system rejestracji godzin ich aktywności przy komputerze. Czy w systemie zadaniowym czasu pracy możemy to zrobić? Jakich formalności powinniśmy dopełnić, aby wprowadzić taką ewidencję? Czy możemy wyciągnąć negatywne konsekwencje wobec osób, które pracują w systemie zadaniowym mniej niż 8 godzin dziennie, ale mają na czas wykonane wszystkie zadania?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
