Jak opodatkowywać PIT wygrane w konkursach organizowanych w portalach społecznościowych
PROBLEM
Przedsiębiorca prowadzi działalność gospodarczą, która dotychczas była ukierunkowana na sprzedaż artykułów do dekoracji wnętrz. Od niedawna produkuje także własną linię świec i dyfuzorów zapachowych do pomieszczeń. W celu dotarcia do szerszej grupy klientów przedsiębiorca założył profil na jednym z portali społecznościowych i planuje przeprowadzać tam konkursy, w których nagrodami będą produkty z nowej linii. Czy jako organizator konkursów internetowych przedsiębiorca musi pobrać i odprowadzić podatek od wygranej? W jaki sposób przeprowadzić prawidłowo konkurs, aby nie narazić się na żadne nieprzyjemności?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się