20.11.2006 Podatki

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 20.11.2006, sygn. AD-II/J-K/415/8/2006, Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald, sygn. AD-II/J-K/415/8/2006

146211,131515

Tożsamy z
Pytanie podatnika

-W jaki sposób zaksięgować i rozliczyć nabyte maszyny krawieckie w celu wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy sfinansowanych w ramach refundacji przez Powiatowy Urząd Pracy oraz sposobu rozliczenia otrzymanej refundacji.

W przedstawionym stanie faktycznym podatnik wskazuje, że prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie krawiectwa, którą rozlicza na podstawie zaprowadzonej podatkowej księgi przychodów i rozchodów.Podatnik w dniu 11 sierpnia 2006r. zawarł umowę z Powiatowym Urzędem Pracy, której przedmiotem była refundacja kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy, udzielana podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą ze środków Funduszu Pracy dla skierowanych bezrobotnych.Wnioskodawca w sierpniu 2006r. uruchomił filię pracowni krawieckiej, dla której w dniu 24.08.2006r. zakupił maszyny krawieckie.W dniu 29.08.2006r. po spełnieniu wymogów określonych w umowie o udzieleniu refundacji podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego zawartą z Powiatowym Urzędem Pracy otrzymał zwrot części wydatków na zakup przedmiotowych maszyn.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne