Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 31.08.2005, sygn. PD-2-415-51-05, Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, sygn. PD-2-415-51-05
Czy poniesione wydatki na zakup reklamówek z logo innej - firmy, które następnie przekazuje nieodpłatnie swoim kontrahentom, którzy wydają je ostatecznym klientom jako opakowanie do zakupionego jednostkowo towaru należy zaliczyć do kosztów reklamy publicznej, czy bezpośrednio w koszty uzyskania przychodu?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się
![Kup dostęp](https://static-smj.infor.pl/ifk/img/paywall.jpg)