Przeprowadzanie naboru w samorządzie - odpowiedzi na pytania Czytelników
Pracownicy samorządowi zatrudniani na podstawie umowy o pracę są wyłaniani w drodze otwartego i konkurencyjnego naboru. Nabór jest przeprowadzany wyłącznie w stosunku do osób zatrudnianych na stanowiskach urzędniczych, w tym na kierowniczych stanowiskach urzędniczych.
W zakresie naboru najistotniejsze jest zdefiniowanie pojęcia wolnego stanowiska urzędniczego, w tym wolnego kierowniczego stanowiska urzędniczego.
Są to stanowiska, na które:
● nie został przeniesiony inny pracownik samorządowy zatrudniony na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, posiadający kwalifikacje wymagane na danym stanowisku, lub
● nie został przeprowadzony nabór albo na którym mimo przeprowadzonego naboru nie został zatrudniony pracownik.
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się