Jakie czynności pracodawca powinien podjąć w razie otrzymania decyzji stwierdzającej chorobę zawodową pracownika
Pracownica była niezdolna do pracy w okresie od 4 lipca do 3 września 2012 r. i z tego tytułu otrzymała za 33 dni wynagrodzenie chorobowe oraz zasiłek chorobowy za pozostały okres niezdolności do pracy. Świadczenia chorobowe zostały wypłacone w wysokości 80% podstawy wymiaru. 30 listopada br. do naszego zakładu wpłynęła decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającego u pracownicy chorobę zawodową, a pracownica dostarczyła zaświadczenie lekarskie stwierdzające, że powyższy okres niezdolności do pracy miał związek z chorobą zawodową. Jak prawidłowo postąpić w powyższej sytuacji?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się