Czy pracodawca może czasowo zmienić rozkład czasu pracy pracownika na inny, niż wynikający z regulaminu pracy
W regulaminie pracy mamy zapis wskazujący, że pracownicy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. Jeden z naszych pracowników jedzie na tygodniowe targi (od poniedziałku do soboty), gdzie będzie przez te 6 dni wykonywał pracę na naszym stoisku firmowym w godzinach od 10.00 do 18.00. Czy możemy zmienić mu rozkład czasu pracy na ten tydzień w taki sposób, by pracował w innych godzinach niż zwykle oraz przez 6 dni?
PROBLEM
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się