22.02.2006 Kadry i płace

Kiedy pracodawca musi zapewnić pracownikom odzież roboczą?

W naszej firmie jest zatrudnionych 10 pracowników. Na podstawie umów o pracę pracownicy będący sprzedawcami mają zapewnione raz na 4 miesiące nowe garnitury (ich koszt pokrywa zakład pracy do określonej kwoty). Chciałbym wprowadzić zmianę tego zapisu i zrezygnować z przyznawania tego uprawnienia. Stosowne postanowienie ogłosiłem na zebraniu pracowników. Sprzedawcy stwierdzili jednak, że garnitury stanowią ich odzież roboczą i w związku z tym jestem zobowiązany do ich zakupu. Jak jest w rzeczywistości?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne