13.03.2005 Kadry i płace

Jak prawidłowo określić w regulaminie pracy rozkład czasu pracy?

W naszym zakładzie pracownicy pracują w podstawowym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku. Czasem nie ma dla nich pracy w tygodniu i wówczas mają dzień wolny. W zamian za to pracują w sobotę, co powoduje, że pięciodniowy tydzień pracy jest zachowany. W regulaminie pracy mamy zapis, że praca odbywa się od poniedziałku do piątku. Czy w tej sytuacji mogę zmienić ten zapis na określenie, że praca odbywa się od poniedziałku do soboty z zachowaniem pięciodniowego tygodnia pracy?

PROBLEM
ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne