12.01.2007 Podatki

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 12.01.2007, sygn. ŁUS-II-2-423/176/06/JB, Łódzki Urząd Skarbowy, sygn. ŁUS-II-2-423/176/06/JB

Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych na świadczenie usług promocji i reklamy w ramach wsparcia sprzedaży produktów swoich usługobiorców.

Pytanie podatnika

Naczelnik Łódzkiego Urzędu Skarbowego w Łodzi na podstawie art. 14a § 1 i 4 ustawy z dnia 29.08.1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w sprawie zaliczenia wydatków poniesionych na świadczenie usług promocji i reklamy w ramach wsparcia sprzedaży produktów swoich usługobiorców do kosztów uzyskania przychodów Spółki w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000 r. Nr 54, poz. 654 ze zm.)uznaje za prawidłowe stanowisko przedstawione we wniosku.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne