Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 04.04.2005, sygn. PB/415-8/05, Urząd Skarbowy w Kole, sygn. PB/415-8/05
Z przedstawionego w piśmie stanu faktycznego wynika, że podatnik prowadzi pozarolniczą działalność gospodarczą w zakresie produkcji i handlu art. ściernych. Posiada ok. 1000 odbiorców produkowanych przez firmę artykułów, którym podczas przebywania w firmie wręczane są ulotki i foldery prezentujące ofertę handlową firmy i jej reklamę. Materiały reklamowe wyłożone są także w dziale zbytu oraz na stoiskach firmy w trakcie imprez targowych. Część materiałów reklamowych rozdawana jest hurtownikom, celem umieszczenia ich w widocznym miejscu, dostępnym dla każdego. Podatnik wnosi w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych następujące zapytanie: Czy wydatki na zakup folderów i kalendarzy reklamujących firmę może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów jako wydatki na reklamę publiczną?
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty