Informacja o zakresie stosowania przepisów prawa podatkowego z dnia 13.12.2004, sygn. ZD/423-259/04, Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, sygn. ZD/423-259/04
Czy wydatki na zakup płyt CD, opakowań, taśm pakowych z logo Firmy można zaliczyć do kosztów bieżących, nie podlegających limitowi reklamy i reprezentacji?
Pytanie podatnika
Spółka podnosi, iż zamierza nagrywać swój "katalog techniczny" na płyty CD dla klientów (obecnych i nowych). Katalog ten pozwoli na zapoznanie się z asortymentem Firmy wraz z danymi technicznymi, normami niezbędnymi do sklasyfikowania przez klienta towaru, który chce kupić. Jednostka nadmienia jednocześnie, iż katalog zostanie przekazany nieodpłatnie klientom podczas targów oraz "zostanie wykorzystany do bieżącego przekazania na potrzeby klientów, zamawiania towaru i jego kupna".
Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych
- Codzienne aktualności prawne
- Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
- Bogatą bibliotekę materiałów wideo
- Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Masz już konto? Zaloguj się