29.06.2018 Podatki

Jak ująć w pkpir zwrot towaru przez klienta, gdy nie ma oryginału paragonu

PROBLEM

Prowadzę działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży wysyłkowej towarów. W maju klient odesłał mi towar zakupiony pod koniec kwietnia. Zamiast oryginału paragonu odesłał jego ksero. Twierdzi, że nie ma oryginału, bo go zgubił. Czy mogę ująć ten zwrot w pkpir? Jeżeli tak, to z jaką datą? Pkpir prowadzę metodą kasową.

ikona kłódki
Treści dostępne dla abonentów IFK Platformy Księgowych i Kadrowych

Już dziś zamów dostęp
do IFK Platforma Księgowych i Kadrowych

  • Codzienne aktualności prawne
  • Porady i artykuły z najpopularniejszych czasopism INFOR wraz z bieżącymi wydaniami
  • Bogatą bibliotekę materiałów wideo
  • Merytoryczne dodatki, ściągi, plakaty
Kup dostęp
Powiązane dokumenty
ikona zobacz najnowsze Dokumenty podobne